duminică, 8 iunie 2014

Top 3 cele mai bune aplicati de fotografiat.

am sa va prezint cateva aplicati care o sa va ajute sa fiti PRO in fotografie:
1-Nokia Camera
aceasta este o aplicatie pentru terminalele Nokia cu Windows Phone are diferite moduri de a fotografia pentru profesionisti dar si cele automate pentru cei care nu sse intrec in acest domeniu.

2-Retrica
este o aplicate pentru selfie-uri daca nu stiti ce inseamna va spun eu este o fotgrafie pe care ti-o faci singur.Are diferite efecte pe care le puteti aplica pozei.

3-Google Camera
este o aplicatie dezvoltata de google pentru terminalele android iar aceasta aplicatie o puteti gasi pe Google Play.

Nu v-am dat multe exemple pentru ca nu am gasit mai multe aplicati BUNE repet BUNE.Am vazut pe internet ca uni dau top 10 dar dintre acelea 10 doar 2-3 sunt bune deci sper ca v-am ajutat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu